Palautusoikeus

Tarjoamme asiakkaillemme 50 päivän palautusoikeuden kaikille tuotteille. Palautus tehdään Postin maksuttomalla asiakaspalautuksella. Me siis vastaamme palautuskustannuksista, kun palautus on tehty ohjeiden mukaisesti Postin asiakaspalautuspalvelun kautta.

Myymiemme tuotteiden luonteen vuoksi, emme voi hyväksyä avattujen tuotteiden palautuksia. Palautettavien tuotteiden tulee siis olla avaamattomia.
 

Näin teet palautuksen Suomessa

Ilmoita meille etukäteen palautuksesta sähköpostitse osoitteeseen info@herrkompaniet.fi. Syytä ei erikseen tarvitse eritellä, ellet niin tahdo.

Voit palauttaa lähetyksen postin palvelupisteen kautta riippumatta tavasta, jolla sen sait. Palautuskuoren tai -paketin päälle pitää kirjoittaa:

Varaston osoitteemme:

Oy Herrkompaniet Ab
Aholantie 1
21290 Rusko

Sekä:
ASIAKASPALAUTUS” tai “PALAUTUS

Postissa voit asioida tiskillä, kertoa yrityksen jolle haluat palauttaa paketin ja pakettikortti tulostetaan tämän mukaan. Vaihtoehtoisesti voit myös täyttää postissa Asiakaspalautus 14 -osoitekortin, johon täytät yrityksemme nimen "Oy Herrkompaniet Ab" sekä sopimustunnuksen 651765.

Palauttaessasi pakettia saat kuitin kuljetettavaksi jättämästäsi lähetyksestä.


Palautus Postin pakettiautomaatilla

Voit myös palauttaa lähetyksesi Postin pakettiautomaatilla, jos se on alun perin noudettu pakettiautomaatista. Paketin päälle kirjoitetaan samat tiedot, eli varastomme osoite (katso ylempää) ja “ASIAKASPALAUTUS” tai “PALAUTUS”.

Palautuksen pakettiautomaatin kautta voi tehdä 14 vrk:n kuluessa lähetyksen noutamisesta. Jos tuo aika on ylittynyt, tee palautus Postin toimipisteessä.


Palautus kirjeenä

Jos palautettava paketti painaa alle 2 kg ja on kooltaan alle 3 cm paksu, voit jättää palautuksen kirjeenä kirjelaatikkoon samoilla merkinnöillä, kuin pakettien kanssa. Kirjoita myös sopimustunnuksemme 651765 kirjeeseen.

 

Näin teet palautuksen Ruotsissa

Ilmoita meille sähköpostitse, osoitteeseen info@herrkompaniet.fi, että haluat palauttaa tuotteita. Lähetämme sinulle vastauksena valmiiksi täytetyn palautusosoitekortin.

Palauta huolellisesti pakattu paketti valitsemaasi palvelupisteeseen. Kaikki palvelupisteet löydät osoitteesta https://paketshopfinder.dhlpaket.at.


Palautuksen jälkeen

Tarkastamme tuotteet vastaanotettuamme ne. Mikäli kaikki on ok, eli tuotteet ovat avaamattomia ja huolellisesti pakattuja, teemme hyvityksen ostostasi välittömästi. Emme ota erikseen sinuun yhteyttä, ellei tuotteiden kunnossa ole epäselvyyttä.